Пошук по сайту

яудьук-919.0spЯкість наданих послуг чи товарів на ринку України залишає бажати кращого. Так склалося що в Україні її громадян вважають не за людей. Їх можна обманювати, маніпулювати ними, підсовувати неякісний товар, кидати на тисячі гривень, держава завжди осторонь, все в рамках закону, і нікому за це нічого не буде. І головне що всім до цього байдуже. Так сталось що і мене не обминула лиха доля. У мому випадку замість того, щоб заладити мирно конфлікт мене як постійного клієнта самого "крутого" інтернет магазину розетка у якому ми придбали бракований миучий пилесос zelmer 919.0 SP заставили хвилюватись. Гіркий досвід і форс-мажорна ситуація у якій ми опинилися незалишає мене бути байдужим і хотілось би застережити інших. Думаю, що багато хто пройшов через це.

 А Ви були у подібній ситуації? Як на Вашу думку себе можна захистити...

Видно ні репутація, ні клієнти інтернет-магазину Розетка не потрібні. Замовили ми родиною на день народження сестри пилосос zelmer 919.0 SP. На радостях забрали доставлений диво пилосос. При отриманні оглянули, візуальних пошкоджень пилосос zelmer 919.0 SP не мав.

Ну скоріш би вже. Така гарна річ, скільки позитивних відгуків наслухались. Тепер прибирання у домі буде одне задоволення. Без задньої думки ми повечерявши, як малі діти всією родиною почали вивчати чуду техніку. Все було б чудово. Але придбаний нами пилотяг zelmer 919.0 SP в інтернет магазині Розетка виявився бракованим.

Спочатку ми попробували сухе прибирання, тут було все ок, радостям небуло меж. Потім приступили до самого цікавого -  вологе прибирання. Приєднали шланг і насадку згідно інструкції, залили розбавлений миючий засіб у бачок для миючого засобу. Почали уборку, з-під пилососа витекла вся вода. Недобре щось зробили подумали ми і ще раз уважно згідно інструкції все перепровірили. Результат був той самий, за якихось 2-3 хв з-під пилососа витекла вода. Перезвонили на розетку, описали ситуацію. Менеджер спокійним голосом попросила нас ще раз на наступний день все перевірити і попробувати, оскільки багато людей неправильно підключає. Я із здивуванням, але без вагань погодився.

Шкода, але нам попався бракований товар, з ким не буває. Я без вагомих хвилювань заспокоїв своїх близьких, нехвилюйтесь Розетка серйозний магазин обміняють на справний пилотяг. Тим більше така серйозна фірма зелмер не буде портити свою репутацію. Перезвонив на Розетку з проханням обміняти товар на нормальний.  У відповідь почув везіть у сервісний-центр, краще у свій місцевий, щоб не витрачати гроші на пересилку. Тут я занервував. Гроші ж заплатили справжні, не підроблені. Виходить купили несправний пилосос 919.0 SP відомої фірми zelmer у як тоді я думав серйозному інтернет магазині Розетка. На мою незадоволену реакцію відповіли досить спокійно, таке трапляється, везіть у сервіс-центр, ремонтуйте. Я був шокований, як таке може бути. Скинули на мою електронну адресу документ, вказали щоб ми його заповнили. У документі йшлося що ми відправляємо його в сервісий центр, що ми погоджуємось на ремонт і відшкодування транспортних витрат і погоджуємось що він буде ремонтуватись більше 14 днів. Злості не було меж.

Ми знову звязалися із Розеткою, і почали вимагати заміну товару. Як відомо споживач який придбав товар, має право повернути його у магазин протягом 14 днів. На наші претензії ніхто не реагував. Все тільки говорили, ви ним користувались, а значить обміняти не зможимо, тільки ремонт. Це що получається, купили новий ремонтований пилосос. Ми його включили значить користувалися. Ми в любому випадку постраждали і ще маємо чекати довго і нудно на ремонт. Попросили переключити на старшого менеджера. щоб залагодити даний конфлікт. Менеджер теж почала говорити за сервісний центр, тоді ми висунили ултиматум, або повертайте гроші, або міняйте на новий пилесос, в іншому разі будемо звертатися у всі служби. Менеджер погодилась обміняти пилосос, але звінсно після його огляду. За пересилку грошей з нас вже не вимагали. Ми трохи заспокоїлись. 

Ви уявіть собі купили близькій людині подарунок, замість того щоб отримати від цього задоволення, заплатили немалі гроші, спортили собі настрій та ще й своїм близьким. Але й ще нехочуть обміняти на новий товар. Основна їхня відговорка ви залили в нього воду, він має сліди користування. Значить неможе бути обміняний. Ми навіть невстигли бірки повідривати. Я би хотів запитати, а що Ви його хочите іншому клієнту продати. Чому він немає мати слідів використання? Як я його маю перевірити? Йти до екстрасенса, щоб він сказав мені чи він працює. Дибілізм, не правда. І для чого таким магазинам клієнти. Де логіка, нерозумію.

Чому постраждалим у такому випадку має бути клієнт? Ми напевно живемо в гондурасі. Чому фірма яка продає товари не несе ніякої відповідальності, чому виробник пилесоса zelmer 919.0 SP не несе ніякої відповідальності. Ми вже привикли що крайнім постраждалим у нашій державі це незахищений громадянин.

- Цікаво. Закон у такому випадку захищає продавця. Тобто, якщо придбаний вами товар має сліди використання, Ви неможите скористатись Вашим правом 14-ти дневного повернення. Тобто Ви купили товар, принесли його додому, не користувались, Вам приснилось що він вам не підходить, і тоді можите його повернути без зазначення причин. Бюрократія. Але тверезі фірми для того щоб зберегти клієнта, йдуть на те щоб обміняти неякісний чи бракований товар без вагань і без зайвих рухів. Але Розетка це ж "унікальна" фірма, їй непотрібний клієнт.

Везти пилосос у місцевий сервіс-центр мені не хотілось. З телефонної розмови ми вияснили, що заключення про несправність місцеві майстри дати незможуть, ремонтувати вони можуть довго, оскільки будуть очікувати поломаної деталі з Києва. Ми заплатили гроші і можимо чекати місяць і більше на новий ремонтований пилосос.

Йдемо вище. Якщо Вашого питання не вирішує нища ланка, тоді логічно було б звернутись до верхівки прийшло мені на думку. Власник незацікавлений портити відносини з клієнтами, йому дороща репутація його фірми. Прямий телефон директора недасть жодний тверезомислячий працівник. Тому тут треба хитрувати. Погугливши вдалося вияснити, що засновником інтернет-магазину Розетка є Владислав Чечоткін. Вдалося знайти контакт і написати йому жалібного листа. На моє здивування відповідь від Владислава  з вибаченнями я отримав протягом 10 хвилин. Владислав проникся моєю проблемою, обяснив, що побутова техніка це окрема організація яка здійснює торгівлю через його магазин на умовах договору, але у любому випадку потребує від них пояснень. За годину другу зі мною через перепрошую звязались і пообіцяли вирішити питання якнайшвидше, сказали що у любому випадку пилосос треба оглянути в їхньому сервісі. Тут я зрозумів що обміняти пилосос zelmer 919.0 SP буде непросто. Пізніше перетелефонували сказали що бдуть ремонтувати.

ZELMER. Цікаво що на все це скаже сам виробник. Знайшов контакти представництва. Написав листа. Жодної відповіді неотримав. Що тут можна більше говорити.

За 2-3 дні перезвонила та сама дама і сказала що пилосос наш відремонтовано, що поломка незначна, замінили патрубок який пртікав.

Висновок: Розетка нікчемна фірма користуватись послугами котрої у майбутньому не планую і нікому нераджу. Оскільки конкуренція на ринку велика. Ціни в інших інтернет-магазинах такі ж самі, а то навіть дешевші, неодноразово перевіряв.

Чи користуватись послугами інтернет-магазинів? Звісно користуватись.

ВІдстоювати свої права до останього, розповідати іншим, нехай ви неотримаєте результату, Ви убезпечите себе, своїх близьких, покупців від таких нікчемних фірм у майбутньому. Ви дасте зрозуміти продавцям, що ви не бидло, що потрібно щось міняти у цьому житті.

Чи купувати товари тогрової марки Зелмер? Спірне питання. Я - мабуть ні? Фірма яка недає жодної відповіді на питання - це погодьтися нікчемна фірма.

Цікаво а Вам доводилося бути жертвою подібної ситуації. Як би Ви вели сибе у таких ситуаціях? Як було правильно вчинити у моїй?

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити